KÄÄRLEEEK <3


Sabina Dahlberg
Vill vara att du och alla andra ska veta hur mycket jag älskar dej och hur mycket du betyder för mej, men jag kommer aldrig kunna berätta elelr visa hur mycket jag älskar dej.
skulle jag försöka försklara med ord hur glad jag är att ha dej som vän så skulle inte alla papper i världen räcka till , för jag är så sjuuukt glad...vad som än händer som kommer jag alltid älska dig!! Det bara är så och det kommer alltid vara du och jag.
Kommer alltid att finnas vid din sida om du behöver mig, om du behöver prata eller vad som helst!
Hur mycket jag än skulle leta så skulle jag aldrig kunna hitta en lika bra vän som dej, finns ingen som du!!

Ingen Sabbe, Ingen Emelie !
Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0