Kväll^^

Sitter i soffan och kolla på tv, har precis tagit ett bad, det va väldigt sköönt och halsen känns mycket bättre , tänkte testa ta en alvedon innan jag går och lägger mej med :) i mon blir det praktik hos piven, det är ju alltis lika roligt:D^^ Efter praktiken så ska jag åka till apoteket och köpa Bafusin eller vad om heter, halstabletter iaf, nu jävlar ska jag bli frisk !! ^^ Efter apoteket blir det stallet , planen är att skritta buffan en sväng , ca 20 min och skritta o trava bina på banan i typ 40 min ^^ sen får vi se om jag ska tömköra Wille, det beror på hur jag mår och va eva säger. :) Nu ska jag försöka ta en natt cigg o en alvedon, sen gå och lägga mig i sängen och sätta igång en film som jag kan somna till :) ^^ MYYS!

Godnatt snyggiiingar <3<3


Kommentarer
Postat av: Gunnarlinnea

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-10-07 @ 15:31:17
URL: http://gunnarlinnea.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0