Simpsons^^

Sitter just nu i soffan och dricker lite kaffe och kollar på simpsons väntar på att paradise hotel ska börja (: Har precis ätit lite keso och majs^^ as mumma och mätt blev man ;) Becca som lärt mej tyckte det va as äckligt innan :s

Idag har jag faktiskt inte gjort jätte mycket. typ skolan från 9 till 3 sen åkte jag och hämta zäta och vi åkte ut till stallet en sväng och borstade o tog in dom blöta hästarna och sen longerade jag buffan och kollade om hon fortfarande va halt, och det va hon /: Så det får nog bli att åka med henne till Ängelholm och kolla så att det inte är något allvarligt med henne.

I mon ska jag följa med Piven, och efter det blir det nog stallet en sväng och sen ska jag ha dildoparty, typ awsome^^ xD

Nu börjar snart Paradise hotel så vi hörs sen snyggingar ;D ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0