Skolan^^

Sitter i skolan, dom andra har matte nu så jag sitter i ett annat rum och jobbar med projektet , ;) ^^
Har lunch om en timma, det ska bli naajs, är as hungrig ;p
efter skolan ska jag ut till stallet och försöka hinna med att rida en häst innan jag ska till norget och träna Linnea, kanske tar med mig bina dit och rider henne efter jag har tränat Linnea :) känner att hon kan behöva gå ett lite hårdare pass idag och det är ju typ halvfruset på banan så hade varit kanon om jag kunde ta med henne till ridhuset, ska ringa mia och se om det är ledigt :) Nu ska jag plugga vidare. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emrecarmen

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-28 @ 11:24:22
URL: http://emrecarmen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0