Coffie <3

Sitter i soffan under en filt med en kopp kaffe i handen nu och försöker bota min dumma hals :o har början till halsfluss igen :s vet inte om jag hoppas på att det bryter ut o försvinner eller om jag hoppas på att den håller sig så halvtaskig som den har gjort ett bra tag nu :o Jag SKAAA iaf till skolan i mon :) <3


Åkte iaf ut till stallet en sväng efter praktiken , (:
gav min lilla buffis en borst och sin medicin, och sen longerade jag wille en stund, han gick i låg och rund form. jätte fin!
sen tog jag in resten av hästarna och borstade av den värsta leran så att mamma slipper de i mon ifall dom behöver täcke ;p

nehee , nu ska jag fortsätta mysa ner mig under min filt med lite disney med :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0