Godmorgon bitches :)

Sitter och dricker kaffe o lyssnar på lite musik just nu (:
en bra morgon med andra ord :D ^^

Gårdagen blev awsome :D
På dagen först då så va jag ute och fixa i stallet , buffan fick stå med back on track en stund och sen longerade jag Wille, :) han va jätte duktig men lite "lat" för att vara han :p
Får väl se om jag kanske rider honom lite idag ;)
Sen igårkväll så åkte jag till eksjö med Eve och Eva, och när vi kom dit så va mötte vi johanna, emma och någon lina utanför (: och där uppe sen så va alexander och Joakim.
Sen kom Totto och Kim. Blev iaf en as naajs kväll, TACK ! <3

Idag så blir det först stallet i det fina vädret :) och sen ikväll tror jag det blir lite fest igen :D ^^ hos timmy i think.
Emma och hennes kompis kommer nog (: Awsome ! <3



en bild på wille fille från igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0