Soligt idag iaf <3

Fortfarande as förkyld /: Att det aldrig går över asså!

Iaf så sitter jag i soffan och dricker kaffe , (: har precis skickat skolarbetet till dom andra i gruppen !
resten av förmiddagen ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk, kanske tvätta och plocka lite här hemma :)
I eftermiddan blir det stallet en sväng , får se hur mycket jag orkar göra. men buffis måste ju iaf ha sin medicin. o Wille skulle egentligen behöva ridas eftersom vi ska till Lotta på lördag och klubbhoppn. på söndag :) får se vad jag orkar! (: nu har ni fått höra lite av min planering inför helgen iaf (: Tänkte vara nykter, kanske får bli någon öl på lördag för att fira mamma som fyller år, vi ska grilla o sånt :)

Händer det något kul så skriver jag mera sen , (:
kände att det va längesen jag slängde in en egobild, så varsogoda :D

såhär får man faktiskt se ut när man är sjuk :o HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0