Tjupptjupp :D ^^

Kom precis ur duschen ,det va vääääldigt skönt efter en mysig eftermiddag i stallet :)
Min dag har sett ut såhär*
Först va jag ju på jfk, mockade och lite först på morgonen , sen så tränade vi på att knoppa och greja (: Dom blev så fina så :) Efter det så va det lunch och sen teori med Carina Möller, om sittsen, mycket givande faktiskt :) är lite taggad på att få rida för henne i mon!! :)
Efter det så åkte jag hem en runda för att urban behövde bilen, och sen åkte jag ut till stallet :)
Tog först in min lilla plutt och borstade henne och plockade av broddarna på henne, sen satte jag på henne ett par back on track och släppte ut henne utan täcke (: sen tog jag in och borstade och fixade Willebus, och sen red jag honom, han va GALEN idag ;p^^ Vi travade över en bom, och efter att vi kommit några gånger så kom han fram till att det va ganska kul, och gjorde vääääärldens hopp över den och samtidigt ett bocksprång xD hahaha ! SÖT.
Sen tog jag inte bina och buffan (dm andra va redan inne) och borstade bina och lindade buffan och sen fick dom lite mat, nöjda hästar ! :D


Nu blir det att bara ta det luuugnt! :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0