2 hästar ridna idag :)

Behövde bara rida 2 stycken hästar idag (:
Emma red wille på banan när jag kom ut till stallet, så jag "slapp" rida honom, jag hjälpte i alla fall henne lite, sa hur hon skulle göra i olika situationer osv..och sen hoppade hon även några skutt på ett liten hinder :) och guuud va hon har blivit duktig med sina skänklar sen jag såg henne sist!

Sen så ringde snälla åsa och frågade om jag ville ha sallad till lunch, så det bjöd snälla hon på :D
Innan åsa och tuva kom till stallet så hann jag rida Buffan, joggade bara henne på banan i ca en halv timma (: hon va fin , inte jätte mjuk, menhon vilade igår så då är det förstårligt! ;p

Sen så red Tuva sin lilla Pindus och jag red bina samtidigt!
hoppade ju som sagt bina idag , vi hoppade i alla fall 90cm :D Duktiga lilla binabus :D

Tyvärr så blev det inga bilder på grund av att kamera helvetet dooog! :o inte okej /:

Hahaha. fick i alla fall en bild på Emma när hon hoppade Wille så tänkte att jag bjuder på den :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0