<3

Hemma ifrån stallet nu :)
Först hjälpte jag Åsa när hon red bina, och det gick bra, satte upp ett litet hinder som hon kom på några gånger med lite bommar före och efter, kanon bra jobbat :)
Sen så putsade jag och fixade lite, körde in spån till min lilla buffan, och borstade av wille sprayade ind om osvosv..
Sen släppte jag ut Bina och wille, gav dom lite hö ute och tog in buffan och pindus som får stå inne inatt (:
I mon så ska buffan och Wille ridas igen , båda två får nog gå ett jogging pass på banan :) och sen ska jag och Emma in och kolla på tävlingarna i eksjö (: Blir nog lagom till 130 och 140 klasserna, lite roligt att kolla på det när de blir lite högre och ryttarna och hästarna mera rutinerade :)

Nu ska jag ta en KALL ÖL och sen kolla tv o sova :)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0