Bilder och resultat. 110cm - andra för i år.



I denna klassen va både jag och hästen rättså trötta, men kom runt och det kändes bra.
fick 2 stopp och 2 pet, stoppen va nog mest för att hon va trött och att jag inte orkade rida på henne riktigt :p
Men det är våran andra 110cm för i år, och förra gången kom vi inte runt utan stannade ut oss, fick en bra känsla över lag, den sista bilden är från de hindret som jag trodde hon skulle stnna till och kolla på, men de fick jag den bästa känslan på, kanske va för att jag red på henne lite där för att jag trodde att hon skulle stanna.
Peten kom nog åxå mest för att hon va trött och jag inte orkade rida på riktigt så kom in lite fel.
Men en jätte bra känsla. och det är väl ändå huvudsaken? :)
Jätte nöjd med dagen i alla fall..

Nu Taggar jag tävling i norrahammar/taberg nästa helg, ska hoppa 1m A0/A0 och 110cm som är en A1:a.

Nu ska jag alladeles strax äta räkmacka :) ! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0