Blää blää bläääää på vädret :@

Usch va det regnar :o jag typ vaknade av det i morse till och med ! Inte sådär jätte okej.
Stackars alla som tävlar idag , blött och uschiiigt :o

I alla fall, så åkte jag ut till stallet i morse för att ta in hästarna ifrån regnet, men tror ni att dom ville gå in (?) NEJ, buffan och pindus bara stod och kollade på mej som jag va dum i huvudet så då fick dom fan vara ute ;p Sur va jag..

Idag ska jag i alla fall åka in och kolla lite på tävlingarna i det "finfina" vädret, och sen ut och rida en sväng i det "finfina" vädret:o Uuuh, vart är soooolen !!!!!!!:o Bläblä.

Nä nu ska jag sluta gnälla och dricka mitt kaffe! ;p
Ha det bra i regnet allahoppla (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0