det regnar ju inte i alla fall...

...men det är sjukligt kallt :o är det höst nu tror ni?
Sitter i alla fall nere på altanen och väntar på att lilla Matilda ska vakna, sömtuta!

Idag så blir det en lugn dag i think, ska lägga på skydden som ska skickas till Emilie innan jag åker till stallet, så skönt ha fått dom sålda eftersom att dom bara ligger utan att göra någon nytta, men endå så fina typ :P

Efter det så blir det stallet, Mamma mockar och fixar allt nu på morgonen, så jag ska bara rida, buffan sak skrittas och travas en liten runda i skogen, och sen vet jag inte om jag ska rida Wille och bina. Återstår att se.

Ikväll sen så ska Becca komma hit, vi ska slänga in bilderna ifrå hennes kamera ifrån gårdagen. (:
och tjöta lite osvosv..as najs!

Ha en bra dag allihopa , (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0