En uppiggande dusch :d

Nu hade vi det här med uppdateringen igen :p haha. sry, men antar att ni överlever ;)

Nu sitter jag och kollar på true talent, dom som sjunger är verkligen as bra! :)
bättre än idol faktiskt!

Idag så va jag i skolan från 8 till 3 som alltid, efter det så åkte jag hem en stund, vilade lite drack lite kaffe och sen åkte jag ut till stallet och tog in hästarna :)
Va i stallet typ en och en halv timma, spöregnade så alla hästarna fick vila faktiskt, borstade Bina, Wille och buffan, kollade även hennes ben, och det va mycket bättre :) juste jag longerade henne med för att kolla hältan, och den va väl typ som innan, alltså va hon inte jätte mycket halt.

Har precis duschat o ska snart äta soppa, tycker att det är så sjukt mycket höööst, så myysigt :D
Och sen pankakor till det, as najs :D och gott då.

Har även börjat planera min 20 års fest, är ju typ bara en och en halv vecka kvar till jag fyller :) !
Men festen blir den 17e, ska umgås med familj o så när jag fyller! :)

Nu vet ni att jag lever i alla fall :) !


Saknar sommaren redan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0