Fina hästisar idag :)

Idag va båda hästarna jätte fina :D
Buffan skulle jag egentligen ridit i skogen, så hade graman o allt på, sen ångrade jag mej, så jag red henne med graman på banan, har aldrig gjort det innan, travade i alla fall över lite bommar och hon va hur fin som helst! Tror jag ska ha det på henne lite när jag travar över kavaletti (: ! <3
tycker ni det är fel?

Wille va också super fin, hoppade några språng utan att kräva speciellt mycket, han tog verkligen tag i hindrena och VILLE verkligen hoppa, han tvekade typ bara en gång, men stannade inte :) !
Så nöjd :D
Nu kanske man snart kan våga höja hindrena lite på honom, för galoppen börjar sitta bra också :)

Nu ska jag alldeles strax äta lite kräftor och sen sova :) i mon ska jag åka in och kolla på tävlingarna i eksjö! As najs! kommer bli jätte tävlingsugen ;)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0