Önskemål! (:

Fick ett önskemål om jag kunde berätt mera om Wille, vad jag tycker om hon och så, Självklart :)



Jag tycker att det är en jätte trevlig ponny, såpass trevlig att jag själv hade köpt honom ifall han va storhäst :)
Han är en ponny med mycket humör och mycket egen vilja, när jag började med hon va han rätt ouppfostrad och testa gärna väldigt mycket både i hanteringen och ridningen.
Han kunde sparka efter än om man använde en borste som han själv inte tyckte om, så det som är mest possitivt med honom är att han lär sig väldigt fort och har blivit väldigt lydig i både hanteringen och ridningen på kort tid.
Nu kan man borsta honom inne i boxen utan att behöva oroa sej för att han ska sparka osv.
Han har även blivit bättre i ridningen, han går nu att rida ut på själv utan problem och han är possitiv till att arbeta bara han förstår :).
Så i det stora hela tycker jag verkligen detta är en kanon ponny ! (:

Hoppas att du fick ett sådant svar som du önskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0