Dressyr tävling med Piven och CO ;)

Har verkligen inte haft tid att uppdatera idag, så ja sorry (a)

Va ju ute och gled lite med Matilda och Olivia igår, as naajs :)^^ kom hem vid typ 2 inatt somnade halv 3, sen va det bara gå upp klockan typ kvart i 6 och se glad ut och åka ut till Piven, körde typ halvsovandes xD haha tur att det inte sprang ut en Älg eller något :o !
Iaf så kom jag dit vid halv 7 typ och då släppte jag ut lite hästar och mockade och fixade lite, sen så kom Camilla Jansson^^ Sen vit halv 8 så bar det av mot Jfk för dressyr tävling :)
En bild säger mer än 1000 ord <3


Resultatet för dagen:
Preecis utanför placering med Dammit, han va jätte fin och skötte sig suuper <3
Och pom da pi såg jätte fin och cool ut, hennes nerver va mer i schack än va dom brukar vara. men blev inte jätte höga poäng, menmen va endå henne första medelsvår.
Va iaf jätte kul att följa med, men förbannat kallt.
Efter det så har jag hunnit med att sova en stund och sen åkte ja bort till Timmy och kollade på en film med han och Eva, Suuper mysigt <3

Nu ska jag kolla klart på wallander sen sova, i mon är det ju skola ^^ ;) "stallet" !

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0