Seg, kaffe, dinseychannel

Hemma från stallet nu, har hunnit med massa nu på förmiddagen.
Åkte ut till stallet vid klockan 8 och släppte ut de småhästarna och mockade 4 boxar, en propp gick, så skulle jag få upp dörrfanskapen och klämmer fingrarna, AAAJ :o
sen åkte jag med buffan till stommen och red ca 40 min i ridhuset, hon va jätte fin :D <3
Sen vid kvart i 1 typ så kom veterinären och vaccinerade hästarna och nu är jag äntligen hemma.

Nu sitter jag och fryser och är allmänt trött, men kaffe och disneychannel gör så att det känns helt okej :D ^^
Men iaf så blir det att ta det lugnt heeela eftermiddagen och bara njuta av ledigheten, sen ikväll ska jag kanske bort till Timmy och Eva och tjöta lite :)^^ MYS <3

Nu njuuuter vi :D Puss <3


Bjuder på en lite halvful egobild :o haha Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0