Hemma igen!

Kom precis hem från en mysig kväll med bästaste johanna, det blev god mat och en bra film ^^ Bratz - trodde den skulle vara lite barnagktig eller så, men den va verkligen skit bra :D Älskar såna filmer, värd att se!

nu sitter jag bara i soffan och kollar bloggarna och facebook, ska snart gå upp och sätta igång en film som jag tänkte att jag kunde somna till, är jätte trött! I mon har jag stallet i skolan , as naajs :D HOPPNING..! Me like <3

Slänger in några bilder från dagen promenad med hundarna, sötaste ever <3
Ki gjorde världens sötaste sak, haha jag dog lite..Han skulle hoppa ner från en snödriva och då snubbla han på sina egna tassar och landade på nosen. HAHA , SÖT <3 Det kan man ju verkligen kalla att stå på "nosen" !





haha ki typ drunknar i snön :o haha trögahund!!
Men visst är dom söta!? :D <3

Godnatt på er snyggisar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0