Huvudvärk /:

Usch ,har sjukt ont i huvudet! Kan jag inte bara få vara frisk :o
Ska snart dejta kudden i think, börjar ju 10 i mon iaf så det e ju skönt med lite sovmorgon :)

Jag tömmkörde en väääldigt pigg Buffan idag efter praktiken! ;p hon va väääldigt piggeliiin!

På praktiken idag så fick jag longera pomme da pi, hon va luuugn och snääll :) Sen longerade jag en pigg flammen som gjorde lite glädjeskutt och skulle galoppa hela tiden! men han e ju inte så gammal. och han är stoooor, men snäll :)^^ Trivs på min praktik iaf :D
Och ska bli så skönt för efter sommaren så ska jag ha min praktik hos Hanna Östman så slipper ju byta stall, sköönt :p^^ Trivs verkligen skitbra i sund :D

Nu ska jag taa det lugnt! och sen sova. NATTIII <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0