Mys <3

Idag har jag först varit i skolan , va rätt soooft ! ;p
efter det så blev det stallet direkt, skulle longera, men det hade frysit på en massa så det va jätte hårt och klupigt typ, och eftersom att min häst inte är världens smidigaste utan rätt klumpig så vågade jag inte longera henne! ;p
Efter det så åkte jag hem, duschade och tog på mej vääärsta mysiga fleece dressen som jag fick av mamma, as skön! Så nu sitter jag i soffan och kollar på discney, och jag har INTE ont i huvudet just nu, så himlans skönt :D
Just nu, mys till 10000 :D <3

Hörs säkert senare snyggisar , (: Tänkte kanske lägga över lite bilder från min gamla dator och bomba lite på hästarna och sådär :D ^^
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0