Update från helgen! enjoy ;)

Fredag: Förfestade lite hemma hos mig med Ella, michis och Johanna! Spelade lite ölspel och grejer! ;p Najs! Sen åkte vi in till jönköping, åkte på en förfest där och efter det så skulle vi gått till olerys men vi kom aldrig så långt, sen åkte johanna och vi andra gick till 8 glas och drack lite^^ Efter det så tog michis nattbussen hem, men skulle jag och ella med? NEEJ ! Haha typiskt oss! Vi fick för oss att åka till HOK (!) va fan vi nu skulle göra där :o BRA FRÅGA. Vad lärde vi oss av detta, jo att det inte finns mycket att se i hok ;p nu har vi ju tagit reda på det, så en bra sak med det!



Blev inte så mycket bilder den kvällen men här är 2 från 8 glas iaf :) ^^ NJUT!

Lördag: Lördagen mådde jag inte sådär jätte super bra, BAKIS.SE..Menmen jag överlevde. Kvällen spänderades med Matilda, vi tog något varv på stan och körde på lite folk, åkte hem tidigt för att jag va så sjuuukt trött ;p



Söndag: Blev en lugn dag det med, Stallet bara typ, borstade och körde lite ensilage. Och sen åkte jag hem och bara tog det lugnt, och på kvällen blev det bingolotto! TANTVARNING i know^^ haha men jag över lever asså! ;)

Slänger in några bilder från idag med, på min älskade häääst <3<3




Njuuut av detta :D
Ha det bra snyggisar! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0