Bläääääääää :s

Usch , idag mår man verkligen som man förtjänar :o Inte skönt kan jag lova!
Hade en värd kväll igår, började kvällen hemma hos Ulli vid klockan 6, drack och stojjade typ, sen vid halv 12 så åkte vi till hotellet i eksjö, jag gina och Ballen (: Hade roligt, men kanske blev en öl för mycket :o haha.

Nu ska jag bara byta om o fixa lite, sen åka ut till stallet och fixa klart allt, buffan har ju tappat en sko igen /: så hon får vila IGEN /: inte bra alls..
Men tänkte i alla fall att dom får gå ute till typ 9 ikväll, tror jag släpper ner dom på betet fram tills dess (: ^^

Nu vet ni de, ska se om jag kan få tag på lite bilder från gårdagen som ni kan få se (:

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0