Oplanerad sovmorgon :o haha.

Sådär, nu har jag varit ute och släppt ut dom små hästarna som va så nöjda så att få gå mpå gräs även idag (:
Dukig som jag är så försov jag mej självklart en timma :o haha. ILLA!
Men hästarna dog inte av att få gå ut en timma senare (:

nu sitter jag och dricker kaffe (:

Igår kväll så umgicks jag med Emma, Becca och Matilda, vi grillade tjötade o lite sådär (: det va mys <3
Planerna för idag är att i alla fall minst en häst ska ridas, ska se om zäta kan följa med och rida Bina (:
Wille får nog longeras en stund tror jag (: så han får röra lite på sin ponny mage! ^^ haha.

På onsdag kommer Matilda med Vanten och hoppar lite studs och sådär ;) ^^ as najsigt!


Blondiner har roligare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0