Sol och hoppning (:

Igår kväll så satt vi ute hos becca och grillade o tjötade om öland o lite sådär (: Lite tagg nu faktiskt (:
här har ni några bilder ifrån gårdagen (:


blev inte så många för att de inte va ngn som ville ställa upp på bild :P

Idag så ska jag hämta vanten (matildas häst) så ska vi köra honom till vårat stall och hoppa lite tillsammans (:
Ska bli roligt :D Jenny kommer åxå och håller oss sällskap och Emma kommer ut och fotar när vi hoppar (: Jag ska hoppa 2 eller 3 hästar, har inte bestämt mej riktigt än om Wille ska hoppas eller inte, kan ju kanske vara et bra sätt för att få honom att gå framåt mera (:'
yeah, den som lever får se (:
Buffan och vanten ska i alla fall gå markarbetsövningar, travhinder och studs typ.
Bina tänkte jag höja upp lite till så hon får lyfta på benen (: inte jätte högt men typ 80cm kanske (: Får se hur hon känns ;) Men hon brukar vara fin i hoppningen (: <3




oj igga min min Haha :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0