Äntligen lite soool :D

Godmorgon finingar :)
Sitter ute på altanen och njuter lite av att vara hemma, men saknar alla i halmstad juu!! så måste åka ner igen snart :) <3
Idag är det soooligt :D så det kanske finns lite hopp om sommaren i alla fall :D jag menar det är ca 18 grader i skuggan och klockan är inte mer än 20 i 11 ;)^^ NAJS !

Planerna för dagen är att åka ut och rida lite :) tänkte att buffan ska få travhoppa plutt hinder, vi måste öv på det här med att hoppa i trav ;) Haha :p^^ söthest <3
ska även puss massa på henne, o sen får jag se om jag tar in wille lite och longerar honom så han får gör något :)

Nu vet ni mina planer i alla fall :)
Ha en bra dag! ^^



Massa kärlek till denna underbara hästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0