Brr..kallt /:

Godmorgon alla sötingar (:
Gick för typ en halvtimma sen , ska ju in till skolan idag och fixa med ett möte typ, efter det så blir det att åka hem och bara ta det lugnt, innan jag ska åka och hoppträna med lilla buffan :)

vet att det har varit lite tråkiga inlägg nu utanbilder och sådär, eller inga roliga bilder i alla fall. men Emma va med och fotade igår när jag och zäta red så dom bilderna kommer säkert upp ikväll (:

Idag är det verkligen inte sommar :s och det gillas inte att vädret e kallt o grejer :s uuh.
Men solen kommer ju säkert någongång i alla fall, får man ju hoppas ;p haha.

Nu ska jag bränna en skiva innan jag åker till jönköping ^^
ha en bra dag sålänge alla snyggisar :) Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0