Hoppträning.

Hopptränade i spöööregn idag , och banan va ju inte direkt torr heller kan jag lova :P
Började att hoppa fram på studs med väldigt kort anridning, kom helt fel en gång, så gjorde en väldigt fin ofrivillig avsittning xD men sen gick det jätte bra.
hoppade en linje med en 5,5a, först ett litet räcke sen ett räcka på 110cm, sen 2 galoppsprång till en studs :)
Sen tränade vi lite omhoppning på ett räcke som låg på typ 90cm.
hon va jätte fin och det känns bra inför söndagens tävling :)

Juste, innan hoppningen så hade jag skolavslutning, as skönt med sommarlov :D
Först bakade vi tårta, sen hade vi lunch på det vanliga stället, Red lion :)
Och sen kom några föräldrar och sådär, och vi åt tårta och sen sa vi hejdå till Sofia som inte ska vara kvar till hösten, kommer bli tråkigt :( Tycker att hon är en jätte bra lärare verkligen!!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, skulle igentligen åka till becca som fyller 18, men känner att jag bara vill vara hemma och för det andra har jag ont i huvudet /: :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0