Hoppträningen (:

nu är jag hemma från stallet och hoppträningen :)

Buffan va jätte fin, släppte nästan direkt när jag red fram henne, och galopp satt som en smäck i slutet av framridningen (: Sen började vi hoppa fram på lite plutt hinder typ 50-70cm kanske och då kom vi lite fel osådär, jag tycker det är sjukt svårt att se avstånden när det är så lågt, men i alla fall så fick jag några bra språng och sådär (:
Sen höjde vi till typ 1-1,10m och då gick det jätte bra :) hon hoppade verkligen med rygg och väntade på hindrena (:
och piven sa att hon ser pigg och fräsch ut nu , skönt att höra henne säga eftersom att vi har haft såna problem med hennes Hältor och sådär. så kanon skööönt , :)
Älskar min hästaapålleee <3<3



♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0