Oväder :o

Hemma nu efter att ha varit ute i stallet och tagit in hästarna från det hemska ovädret :o Det haglade som bara den, åskade och Blixtrade SAMTIDIGT :o Inte okej! Livrädd va jag, inte okej :( men jag fick in dom blöta och skakiga hästarna i alla fall, och dom va faktiskt inte så jobbiga att ta in som jag trodde att dom skulle vara :p

När ovädret hade bestämt sej för att dra vidare så red jag buffan på banan en stund, bara kände igenom henne för att det går inte riktigt rida henne ordenkligt när det e massa vatten på banan för hon bara hoppar över alla vattenpölar, haha söt hästen <3 red en halvtimma i alla fall och hon kändes fin och släppte riktigt bra i slutet :)

Är så himla skönt efter det har åskat, för det blir friskare luft, men känns som att det kommer komma ett oväder till för det är fortfarande rättså kvavt /: Usch, hoppas jag kan sova i natt :p



Hatar det verkligen :( Uuuh !



Men buffan är bäst i alla fall :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0