Summertiiime <3

Vilken dag :o
Va ju sista "riktiga" skoldagen idag , jag stannade baa fram till 11 för att jag fick spelet på mina jävla lärare :o rök ihop med min rektor så det bara skrek om det !! Jävla iidioter :s

Iaf så älskar jag att det är sjukt fint väder :p just löööve it, nu sitter jag på altanen och kollar på disneychannel , det kan alltid på än på br humör xD haha

Lite för varmt att rida än sålänge så hon får vara ute och njuta i hagen hela dagen innan det blir en kvällstur i skogen, älskar verkligen sommarkvällar :)

Nu kommer mamma snart med fika :d så det blir ju ett bra avslut på denna dagen i iaf (:
Blir att sova tidigt ikväll i think, ska träna för piven i mon , ska var framriden klockan halv 10, så måste åka från stallet typ kvart över 8 i mon ;) Tidigt, men värt! Älskar hennes träningar :D <3

och sen på måndag ska jag träna för My och det e ju inte fyskamm det heller :D helt awsome <3

nu DISNEY <3



Slänger upp en bild från midsommar 2010 för att jag har sommarkänsla :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0