Bockmaskinerna <3

Kom hem från stallet för en liten stund sen , (:
Red Buffan i skogen en runda - hon va sjuuukt pigg och studsade som bara den(: sötis hästen <3
Sen tog jag ut wille och longerade honom först lite, och sen satt jag upp skrittade något varv, sen tänkte smarta jag att jag skulle testa att jobba ihop honom lite. jojo det gick ju inte så bra utan han drar ner huvudet och kickar och hoppar som bara den. haha han är så söt! (:

Nu sitter jag och dricker kaffe och undersöker vad som händer ikväll! (:
Vad ska alla ni göra? Puss <3

Kommentarer
Postat av: kasja

Hej! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg !

allt som du behöver göra är att kommentera inlägget ! :)



Lycka till / skrh.blogg.se



fin blogg btw! :)

2011-03-11 @ 17:52:38
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0