känns som det är höst igen :o

Buffan fick faktiskt vila idag med :( Skulle ju ridit, men när jag kom ut till stallet så va det full storm , träd rasade i hagen och det verkligen SPÖREGNADE, träden brevid banan typ låg ner!  så jag tog in alla hästarna istället.
Bina va jätte rädd för det nerblåsta trädet , hon trippade och sprang på sidan , hihi som världens unghäst! haha

Nu ska jag bara njuta av kvällen och ska faktiskt skita i att plugga ikväll, även om jag har sjukt mycket att göra, men det känns inte som att jag har gjort annat de senaste kvällarna :o Trött på det !

i mon börjar jag iaf också 10 , as skönt vill jag lova :D
Sen efter det SKA jag rida , om det så blir snöstorm! :o !!!

Nu vet ni iaf det (:
borstade på Bina, Buffan och Pindus med ! ;p mysigt va !? ;D



Sjukt väder är det :o

Kommentarer
Postat av: HANNA

tack så mycket :)

2011-05-24 @ 19:03:21
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0