var är sommaren? :o

Just nu sitter jag ute på altanen, den värsta feberkänslan har gått över, men mår itne helt prima /:
Iaf så undrar jag vart sommaren är :o Herregud , det e ju snart sommarlov, så ja vart är solen? :o

Klarade iaf av att sova till klockan 9 idag , va väldigt längesen det hände måste jag säga (: SKÖNT!
idag blir det lite plugg och sådär , o skicka in lite av det sista jag har att göra! (:
sen blir det stallet , måste rida min fina prinsessa idag <3
Får bli en sväng i skogen , ska prova ett nytt bett o se om jag får stopp på henne lite lättare med det :) HOPPAS!
Vill ju inte behöva dra sönder hela munnen på henne bara för att jag inte får stopp på henne :P



Tänkte att jag skulle prova detta , med delta på ! (:
har ingen erfarenhet av detta bett innan men tänkte ge det en chans, det är väl lika stor chans att det kommer funka, som att det är risk att det inte funkar!
Någon som har erfarenhet av detta?
Isf , tycker ni att det är bra? och ger en bra effekt?

Nehe nu kaffe :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0