Som sagt..

Så har jag ju haft lite blogg torka, och vet inte riktigt om den är över än :p
Väldigt dålig fantasi, men det är väl mest för att jag inte gör speciellt mycket..

Hästen går som hon ska poch är väldigt jätte fin nu, jag hoppas faktiskt att det inte blir någon snö i år så att man kan rida hela vintern ute :p haha. Drömma går ju^^
Sen sattsar jag rätt bra på skolan just nu, måste verkligen få klart allt som jag har kvar sen förra året, för denna terminen ligger jag typ inget efter, är en grej från förra veckan när jag va sjuk men annars ligger jag bra till ;) Jobbar för att få mitt VG i Svenska B i alla fall och sen ska jag nog byta så att jag kan läsa Svenska C nästa år, ska bara fundera ut vad jag ska byta med:p

Nu ska jag snart åka och klippa en ponny och sen ut och rida min Buff <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0