Haft lite bloggtorka :p !

Eftersom att det va ett tag sen jag uppdaterade så tänkte jag berätta vad jag har pysslat med :) !
Måndag till onsdag denna veckan va jag i Åsundsholm utanför Ulricehalm och körde traktor, hjullastare och fyrhjuling, vi tog även förarbevis för terränghjuling :) ! AS KULIGT hade vi :D

Så idag så har jag ridit buffan efter att hon har vilat i 2 dagar, skrittade och travade lite ute i skogen bara lite lugnt typ, så blir att  köra lite hårdare nu i helgen för att det är hoppträning på måndag för Robert! :)

Nu måste jag verkligen fixa lite med Uf företaget ;) ^^

Ha en trevlig kväll !





Juuuuste, det är NÄSTAN bestämt att vi ska köpa picolo L (Fölis) nu, mamma ska bara kolla på honom med :D


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-27 @ 20:10:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0