Dagen i ord och lite bilder (:

Hade praktik från 9 till halv 5.
Hann rida först en dressyrhäst, galopp intervaller i skogen :) mys va det, robert red very easy.
Sen fixade vi och donade lite, hade lunch och sådär. sen så fick jag rida Wach me igen, blev en uteritt där med, travade och galopperade ;) Robert va med och red en stor mörk häst som jag inte riktigt vet vad den heter och sarah va med på ghibli spider (:

Efter jag slutat så åkte jag hem, lite seg och så. mamma hade ju fixat stallet och allt så behövde inte åka ut (: det va välbehövligt, så jag gick och la mej o vilade en stund. skönt kan jag lova :D
Wach me
den robert red (:
Den hästen jag red först :)
den sarah red :)!

I mon så ska jag först ut och rida bina och longera buffan på morgonen, bara kolla buffan :) är hon ren så börjar jag sätta igång henne på torsdag typ :) !
Så jag börjar i alla fall 11 i mon, så ska jag vara kvar o kolla när han har träning sen vid klockan 6 :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0