Mår MYCKET bättre idag ! så skönt :)

Idag mår jag mycket bättre än igår på morgon så idag blir det att åka till skolan (:
Hatar faktiskt att vara hemma på något sätt, visst är det skönt att bara chilla, men man blir lätt rastlös :)!

Igår så vilade jag näst in till hela dagen, läste en bok som vi läser i skolan för att jag inte ska komma så mycket efter :p sen fixade jag en film som dom kollade på i skolan igår som jag måste se:p

Sen så åkte jag ut till stallet, red binabus ut till vägen, dom håller på med vägarbete så det står massa skyltar och grävsaker o sånt, detta va JÄTTE farligt enligt bina:p men hon skötte sej bra, bara man smackade så tänkte hon framåt, så hon gick förbi allt utan större problem (:

Red henne med gramanen bara för att slitta sitta och dra i henne (: så hon va super lydig, lyssnade tillbaka mycket bättre än vanligt (: ! Fina bina.
Ska försöka åka ut till lotta och träna någon dag i veckan, sen även träning för piven någon dag typ om någon vecka (: Målet är ju att starta lite klubbisar upp till 90cm i höst i alla fall, och 90cm lokalt till våren :)!


Jag tycker att hin börjr bli så himla fin :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0