Måndag och praktik.

Idag va en vääldigt soft dag på praktiken, kom typ halv 10 eftersom jag mådde skit i morse.
I alla fall så började jag med att mocka typ 5 boxar sen red vi ut, jag red först en 4 åring som jag inte suttit på innan, en stooor brunskimmel, kanon fin men som sagt stoooor! ;p
trvlig som tusan, höll på att busa lite i början men släppta kanon i slutet.

Nästa 4 åring att rida ut på var en väääldigt snygg än, är lite kär.
har suttit på denna innan men på ett annat bett och i ridhuset, fin häst och helt i min smak.
Mycket pigggare än den andra men höll sig på mattan :)

Mockade några boxar.

Seeen så fick jag rida den 5 åringen jag är väldigt mycket kär i, kanon fiiin :D
I början skulle hon inte alls samarbeta men i slutet va hon riktigt fin :)



Tråkig bild men sitter i alla fall på 4åringen här för första gången.
Måste säga att det är vääldigt snälla 4åringar :D

Nu ska jag snart sova så man orkar upp i mon. NATTI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0