Något bättre

Buffan va lite bättre idag, både på gott och ont måste jag säga eftersom att om det är en hovböld tycker jag att det borde vara värre idag, men o andra sidan är det ju bra att hon inte har lika ont.
Yeahyeah Claes ska kolla på henne i mon, hittar han inget får jag ringa veterinären :/
Min lilla älskliingshäst <3



Meeen, vill ni veta en roolig sak  :D
Idag när jag kom ut till stallet hade ett av stona fölat :D :D
Mysigt med en helt nyfött hingsföl, as sööööt !!
Har en bild på mobilen så slänger in den lite senare :D <3

I alla fall så hade En tjej som har häst i stallet varit och tävlat, Felfri i både 110cm och debuten i 120cm :D
Grattis! :)

Och Sen hade Beridaren Oda varit och tävlat med en annan tjejs häst, eftersom att det va första gången hon tävlade den så hoppade hon enbart 1m där hon kom 4a och 110cm där hon kom 2a :)

Nu ska jag laga mat, ha en trevlig söndag :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström-

fin bild :)

2012-04-18 @ 10:58:40
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0