Skillnaden mellan att rida ut hemma och här ;)

Ridapasset på lördagen blev att jag skrittade fram ute, det va sol men blåste typ halv storm så det va med livet som insatts, haha. asså hon va ju snäll, men hon har ju sina egenheter.
Typ som när jag skrittade på långa och hon flög en halvmeter upp i luften och 2 meter framåt, haha söthästen <3



Syns ju på manen att det blåser i alla fall ;)

Sen så red jag i ridhuset typ en halvtimma, bara trimmade igenom henne lite i alla gångarterna, gjorde några galoppombyten bara för att hon gärna bytte fram men inte bak, men tillslut så satt de :)

Nu är jag suuper taggad inför i morgon eftersom att det gick så bra att hoppa i fredags :D



i gången innan vi skulle ut ;) ! <3

Kommentarer
Postat av: william

härligt att rida utomhus:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 09:10:08
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0