Hästar genom året..fortsättning!

sadida
 

En ponny på 4 år som när jag fick hem henne inte va jätte mycket hanterad, men en sak som gjorde det lätt var att hon VILLE göra rätt och hon VILLE lära sig nya saker och hade en bra inställning till precis allt.
 
 
Hade henne under knappt ett år, red in henne och sålde åt ägarna.
Väldigt okomplicerad och snäll häst som va lätt att rida in-
Gick snabbt att sadelvänja henne och allt, även inridningen gick smidigt hände på henne 2 gånger sen kunde jag sitta upp, skrittade henne första gången jag satt på henne helt.
 
 
Det som gick lite trögt va försäljningen då hon växte över ponnymåttet, hon var 150 ungefär då jag la ut henne på annons , men till slut hittade vi en äldigt bra köpare som hade en till sån här liten men ville ha en lite yngre :)
 
Hoppade kunde hästen med, löshoppade lite högre hinder utan problem och tyclte det va roligt, hann bara hoppa in henne under ryttare innan hon såldes, idag står hon hos en glad ägare i karlstad!
 
 
Lilla sadida till höger, med sabbe på ryggen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0