The day ;)

Dagen började med att jag int fick någon sovmorgon, vaknade 10 i 8, fuck! Vill ju sova ut lite nu innan skolan början , men nejdå xD
och sen väntade jag på posten för att jag villa ha mitt simkort, men kom det? NEJ?!?!?! ARG jag.
Men hoppas det kommer i morgon.
Men blev inte helt besviken när jag öppnade brevlådan, vet ni vad som va där? :D
Jo mitt egengjorda skal som jag har beställt på CaseApp.se, jävligt snabb leverans, 2 dagar, helt okej :D
Sen åkte vi till stallet vid typ halv 1 för att hovis kom vid halv 2 och skodde Binabusan :)

Mockade hela stallet med, både vår och nästan alla i andra stallet,  sarah hann mocka 2 innan hon va tvungen att hämta söta ollie :)
 
Fiinabina <3
 
i morgon åker jag och Kajsa till göteborg och går på liseberg och blir även utgång, stannar nog fram till söndag tror jag, men vi har inte bestämt oss än ;) men tror så, är ju göteborgskalaset och grejer!! :D KUL !
 
Here we come ;) WOHO :D
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi jag har också ett skal därifrån ;) Love it!

Svar: As fiiina :D ! Super nöjd :D
emelie vilhelmsson

2012-08-16 @ 20:42:13
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0