Hållbarhäst?

Sitter just nu i skolan(Jfk) och skriver på ett arbete om hur man får en hållbar häst, rättså intressant faktiskt.

I alla fall så tänkte jag berätt lite om min praktik igår.
Blev en lång men givande dag, vi mockade och allt det vardagliga, fikade osv.
Sen på kvällen så hoppade jag lite för Robert, gick bra när jag itne fegade. hoppade en bana på typ 1m, fick en kanon bra känsla i slutet, men innan det höll det på att bli tårta ;) haha. bjuder på det.

Nästa vecka är det ju lov, och då kanske jag flyttar båda hästarna till Robert för att kunna rida lite mer ordentligt i en hel vecka, ska bli kul :D !

Trivs så sjukt bra där ute så känns tråkigt att sluta, men ska fortsätta träna för robert och så ska jag följa med på massa tävlingar och så i sommar :D <3 AWSOME.

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsatts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0