120115 - sunday.

Gårdagens ridpass blev bra, red inte så jätte avancerat eftersom att jag inte är riktigt frisk än och eftersom att buffan har vilat några dagar, red i alla fall på ängen, Stig(som äger stallet) sa att vi fick rida där sålänge det inte är för mjukt så vi trampar upp en massa.
I alla fall så va buffan kanon fin, till studsig och sådär men sen lugnade hon ner sig och blev kanon fin :)

Idag så ska vi hömta hö och hösilage, och sen ska jag hinna rida med hade jag tänkt:)
Tror det får bli en pass på ängen idag med :)!

Nu ska jag Plugga lite hade jag tänkt :) !
Duktigt va?



Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson-Stalltjej.se

Hej, såg att du undrade var ryttarmosaren hittat info om att Peter eriksson barrerat sina hästar. jag är källan. Har själv varit med när det hänt. Så. Nu vet du. Wikipedia är bra till mycket men den här gången var det alltså jag som skvallrade lite. Känns inte som det spelar så stor roll 15-20 år efter det hänt..

Mvh Jessica-en del av Stalltjej.se

2012-01-15 @ 16:55:51
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0