Dagens kalla ridpass. (:

Eftersom att det va så sjukligt hårt på banan men suuper mjukt på ängen, så kunde jag inte rida på banan för att det va knöggligt, och inte på ängen för att hon hade trampad upp för mycket.
Så det fick bli en ute ritt i det fina vädret, soligt och klart, men jätte kallt, eller det kändes så, men det va bara -3 grader men kändes fan som -20 asså ;)
I alla fall så va hon jätte fin, gjorde lite luftsprång, men det tyder ju bara på att hon är glad och tycker det är kul att galoppera i skogen:)

Red ca 40min eftersom att jag höll på att frysa ihjäl, galopperade hyffsat mycket och hon va rätt trött när vi kom tillbaka, känns som ett ganska lagom pass nu innan träningshelgen efter som det kommer bli två pass som är 1,5 timme vardera :) !!



Innan jag ska ut till mitt stall och fixa iordning i mon så ska jag följa med saga, Christian och Erika upp till Lövhult för att Saga ska på så kallad "prova på ridning". Ska vara där uppe typ kvart i 10 så blir en väldigt lugn fredag, men såna är ju suuupersköna faktiskt :D !



Här är sötungen när hon provar sina ridkläder hon fick i julklaspp ;)
Hoppas det va okej för Erica att jag lånade bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0