Lindelöw träning dag 2.

Söndag -Hoppade mer bana, först lite linjer och kombination, mycket fokus på att hästen skulle gå fram efter hinderna och lyssna både fram och tillbaka :) !
Hoppa några runder på ca 70cm först när vi hoppade fram mest för att allt skulle funka osv.
Avslutade med en Bana på ca 110cm, första rundan blev det lika kaos, jag fegade och fick 2 stopp, men sen när han typ peppade och gav tips så blev andra rundan kanon bra, allt funkade perfekt :D
Hon va kanon fin även denna dagen.

Sammanfattningen av hela träningen är att han va riktigt bra att träna för, det gav sjukt mycket och jag fick massa tips. han kommer antagligen om en månad igen, tror jag ska vara med då med. Även om Robert är sjukt duktig att träna för och jag kommer fortsätta träna för honom så tror jag det är bra att få lite tips från en annan tränare någon gång ibland :) !

Det känns i alla fall som att buffan är riktigt FIT FOR FIGHT nu och det känns som att 2012 kommer bli ett bra häst år <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0