Nyårsafton / Nyårsdagen

Idag känns det att jag lever kan jag säga :o

Igår så Blev det en bra kväll tror jag att jag tycker, inte en helt 100%ig kväll, men ändå najs typ.

Idag Gick jag upp tidigt, eller typ i alla fall. hjälpte Pao att städa lite ölburkar osådära ;p
Sen åkte vi mot nässjö runt 10 tiden käkade donken på vägen osvosv..
Kom till nässjö typ 1 eftersom vi stannade lite på vägen och sådär.

Har varit ute hos hästisarna nu en sväng på eftermiddagen, pussade lite på de.

I mon ska jag rida i alla fall! (: Får nog bli jogging på banan, rättså kravlöst. är det för hårt där så får hon gå i skogen. Men det återstår ju att se ;)

Nu ska jag Chilla resten av kvällen sen gå och lägga mej hyffsat tidigt, har nämligen stallet i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0