Sjuuuk :(

Åkte in till skolan idag även fast jag inte kände mig jätte kry, men kände att jag behövde åka dit en sväng oh få lite gjort, vilket jag inte fick xD
I alla fall så ringde jag sjukan eftersom att det gör ont i lungorna när jag hostar, och hon som svarade sa att det är någon typ av förinfluens, vad det nu är:p, i alla fall så tyckte inte hon att jag skulle vara i skolan, utan att jag skulle ligga hemma i sängen och sova och kurera typ xD Dumförklarad som fan för att jag va i skolan ;)

I alla fall så är jag hemma nu, snorig och hostig som tusan så blir soffläge nu sen pallra mig ut till stalelt, vill inte att buffan ska vila så ska longera henne, det är ju bättre än inget i alla fall! Usch hatar att vara sjuk /:
Blir ju så fruktansvärt rastlös!

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv i alla fall.



Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0