Dagens stallgöra :)

Min dag började med att jag åkte ut till stallet och fixa hela stallet eftersom lilla söta olivia hade kalsas eftersom hon fyller 4 :D Mockade  och fixade, tog in Roberts tävlingshästar eftersom de blir så galna av alla insekter så bättre att de får stå inne så de inte slår ihjäl sig ;)
 
 
Grattis till världens sötaste Olivia på 4års dagen <3
 
Sen åkte jag hem en sväng, vilade lite, drack kaffe osv.
Sen vid halv 5 åkte jag ut till stallet igen, hjälpte Robert att släppa in resterande hästar och efter det stod det ridning på schemat.
 
Tänkte att Buffan skulle fått en tur i skogen idag, men blinningarna va heeemska, så efter en liten bit upp i skogen gav jag upp och gick till ridhuset isället, tror inte buffan tyckte det va jätte intressant att rida i skogen bland alla insekterna heller ;)
Blev mest skritt och trav men även någon galopp, lilla olivia red Cindy samtidigt och travade efter mig :) Draghjälp är  bra när ponnyn vet vart utgången finns ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0